Comunicat Oficial del Consell d´Administració del Levante UD, SAD

Atención, la fecha de publicación de esta noticia es: 08/05/2008 21:54h.
En relació als fets protagonitzats per la plantilla de jugadors del primer equip de l'entitat en les Oficines de Cofiser, S.L., el Consell d'Administració del Levante, U.D., S.A.D., a través del present comunicat, manifesta:

1é) Que condemna i lamenta profundament el que succeïx.

2n) Que, des que este Consell d'Administració va ser nomenat, en cap moment ha pres cap decisió que es veja influenciada, en gens ni miqueta, per qui va ser president de l'entitat, El senyor Pedro Villarroel Guzmán, de qui només hem rebut suport i ajuda a buscar solucions que resolguen la difícil situació financera per la que travessa l'entitat.

3r) Que, per tant, este Consell d'Administració, i que no li càpia el menor dubte a ningú, des que va ser nomenat, amb major o menor encert, pren totes les decisions que afecten el Levante U.D., S.A.D.

4é) Que, este Consell d'Administració, si bé comprén la gravíssima situació econòmica per la que travessen els jugadors i respecta, com és públic i notori, quantes mesures de protesta s'estan duent a terme pels mateixos, la qual cosa no pot compartir són fets com els protagonitzats en el dia de hui pels jugadors.

5t) Que, a pesar de tot allò que s'ha succeït, este Consell d'Administració no cessarà en el seu interés de trobar les solucions financeres que precisa l'entitat, i si per a això fóra necessari l'entrada de nous accionistes en la Companyia, ningú ha de dubtar que este Consell d'Administració, com reiteradament hem manifestat, està disposat a cessar de forma immediata i donar pas a les persones que possibiliten el finançament que precisa l'entitat; estant actualment en contacte amb els grups que han mostrat interés per a l'intercanvi de la informació necessària per a la possibilitat de concretar el dit interés en les pròximes setmanes.

6t) Exposat l'anterior, el Consell d'Administració del Levante U.D., S.A.D. encaridament prega a tots els aficionats llevantinistes, penyes, xicotets accionistes i jugadors veterans, el respecte que sempre han sabut mostrar davant de les moltes adversitats per les quals ha travessat esta entitat.

Pla de treball del Levante UD (26 d´octubre a 1 de novembre)

DILLUNS21:00 hores. Levante UD-RC Celta (El Madrigal)DIMARTS10:30 hores. Entrenament a la Ciutat Esportiva.DIMECRES17:00 hores. Entrenament a la Ciutat Esportiva.DIJOUS10:30 hores. Entrenament a la Ciutat Esportiva.DIVENDRES10:30 hores. Entrenament a la Ciutat Esportiva.DISSABTE10:30 hores. Entrenament a la Ciutat Esportiva.DIUMENGE18:30 hores. Granada CF-Levante UD