El camerunés, que ha aterrat en l'aeroport de Manises al voltant de les 23:40 hores, ha sigut rebut per alguns aficionats granotes i diversos compatriotes que s'han acostat per a saludar-lo i desitjar-li sort en la seua nova aventura com llevantinista.
A la seua arribada a València, Nong no ha ocultat el seu desig de firmar amb el Levante UD i s'ha mostrat il·lusionat i amb ganes de formar part de la plantilla blaugrana.
El futbolista està citat demà a les 8:30 hores en UMIVALE per a passar el reconeixement mèdic.