Skip to main content
Primer Equip
El director general i el director Comercial impartiran una Conferència sobre la campanya d´abonaments del Centenari en ESIC
There are no reactions yet. Be the first!

El director general del Levante UD, Quico Catalán, i el director Comercial, Vicente Herrero, impartiran demà dimecres en l'ESIC una conferència que versarà sobre la campanya de captació d'abonats que es va posar en marxa esta temporada amb motiu del Centenari de l'entitat.

En "Experiencia 360º. El Levante UD SAD, un cas de marketing real", títol de la conferència, els representants del club analitzaran l'estratègia i les accions tàctiques des del punt de vista del client, l'agència i el consultor.

La conferència se celebrarà a les 19 hores i a la mateixa tan sols podran assistir els estudiants d'ESIC.