Skip to main content
Primer Equip
Gavilán i Rafael seguixen recuperant-se de les seues respectives lesions i Navarro no s'exercita amb l'equip
There are no reactions yet. Be the first!

Gavilán i Rafael Martins s'han exercitat al marge del grup en l'obertura de l'actual setmana. Els dos futbolistes seguixen amb el procés de recuperació de les seues respectives lesions que els han impedit participar en els últims encontres disputades pel Levante. L'interior i el davanter han realitzat un treball específic en què han conjugat aspectes físics amb tractament de fisioteràpia. D'altra banda, David Navarro no ha participat en la primera sessió realitzada a Buñol. El saguer patix síndrome vertiginosa i no s'ha desplaçat fins a la Ciutat Esportiva.