Skip to main content
Primer Equip
Juanfran abandona la UCI i passa a planta
There are no reactions yet. Be the first!

Juanfran evoluciona favorablement del fort colp que va patir en el cap en el transcurs del partit que el diumenge va enfrontar al Levante i al Real Mallorca en l'Iberostar Estadi i que el manté hospitalitzat en la Clínica PalmaPlanas de la capital balear des de la finalització de la confrontació. Este matí s'ha traslladat des de València Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics del Levante, per a conéixer i avaluar les distintes proves mèdiques efectuades al lateral granota. Juanfran s'ha sotmés hui a un TAC que ha revelat que s'ha produït una reducció de l'hemorràgia en la zona afectada un aspecte que resalta que la lesió està estabilitzada. El defensor evoluciona favorablement. De fet, ha abandonat la UCI per a passar a planta. Demà a la vesprada se sotmetrà a un nou TAC per a avaluar el seu estat. En funció dels resultats establits quedarà determinat el seu retorn a València.