Skip to main content
Primer Equip
Pedro López, Rubén, Iborra i Barkero s´exerciten al marge del grup
There are no reactions yet. Be the first!

Pedro López, Rubén, Iborra i Barkero no s'han exercitat amb el grup en la tornada al treball a Buñol després de la igualada aconseguida davant del Real Mallorca en l'Ibersotar Estadi. Pedro López presenta un lleu esquinç en el genoll dret. El lateral dret, titular en terres balears, ha superat un entrenament adaptat i ha treballat junt amb els fisioterapeutes. Per la seua banda, Rubén es recupera d'una elongació en el psoes i en la musculatura rotativa del maluc que ja li va impedir exercitar-se durant la passada setmana amb normalitat. Rubén ni tan sols va formar part de l'expedició que es va desplaçar el dissabte a Mallorca per a afrontar el duel de la competició de lliga del passat cap de setmana.

L'atacant ha realitzat un treball específic de recuperació que ha conjugat amb tractament de fisioteràpia. La seua evolució és óptima. Iborra presenta una sobrecàrrega producte de l'esforç abocament sobre el verd del coliseu mallorquinista. El centrecampiste ha realitzat carrera contínua en el camp número dos de la Ciutat Esportiva de Buñol i s'ha sotmés a tractament de fisioteràpia. Chris millora de la contusió que li va impedir arribar al partit davant del Real Mallorca. Barkero ha treballat amb els fisios durant la totalitat de la sessió. El mitjapunta va abandonar el duel en l'Iberostar Estadi al tall del minut trenta de la confrontació després de sentir un punxada en el cuixa. L'atacant basc se sotmetrà a distintes proves mèdiques este migdia per a determinar l'abast real de la lesió.