Skip to main content
Primer Equip
La plantilla blaugrana comença la preparació del duel davant del Sevilla
There are no reactions yet. Be the first!

Dimarts 18 de gener del 2011. Deu i mitja del matí en l'escenari de la Ciutat Esportiva de Buñol. És l'horari triat per a iniciar una nova setmana en la ventura de lliga de lliga de l'exercici 2010-2011 que conclourà amb l'enfrontament davant del Sevilla de pròxim dissabte 22 de gener des de les 18:00 hores en l'Estadi Ramón Sánchez Pizjuán que descorrerà el teló de la segona volta de la competició en la Lliga BBVA. Luis García ha iniciat este matí els preparatius de la confrontació en terres sevillanes. El preparador ha comptat amb la totalitat dels jugadors disponibles amb les excepcions de Nacho González i Miguel Pérez i Asier del Horno i Nano, amb molèsties derivades de l'últim xoc de Lliga davant del Real Saragossa en l'Estadi La Romareda. Sergio Ballesteros s'ha absentat de la matinal encara que comptava amb el pertinent permís expedit pel club.

El preparador madrileny ha comptat amb la presència de Lois entre el grup que ha inaugurat la setmana d'entrenaments. El tècnic ha seguit amb atenció les evolucions de Wellington, amb qui ha departit en distintes fases de l'entrenament. La matinal ha estat marcada per la varietat de pràctiques i per l'ús del baló. Després de l'activació física i dels obligats rondos, els jugadors han realitzat distints exercicis de possessió i pressió amb l'esfèric abans d'enfrontar-se a un circuit d'esforç sobre el verd del camp dos. Per a finalitzar els futbolistes han disputat diversos partits en espais reduïts. El col·lectiu es traslladarà demà a les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València per a exercitar-se a porta tancada des de les 10:30 hores.