La plantilla entrenarà demà dijous en doble sessió
There are no reactions yet. Be the first!
La primera plantilla de l'entitat tornarà als entrenaments demà dijous en la Ciutat Esportiva del Levante UD. Els de Luis García s'exercitaran en doble sessió; al matí a les 10 hores i a la vesprada a les 18:30 hores.