Skip to main content
Primer Equip
Robusté es retira de l´entrenament per molèsties en la musculatura isquiotibial
There are no reactions yet. Be the first!

Miquel Robusté s'ha vist obligat a retirar-se de l'entrenament vespertí de la primera plantilla per unes molèsties en la musculatura isquiotibial del cuixa esquerra, mateix lloc on ja va patir l'anterior lesió fibril·lar que el va mantindre allunyat dels terrenys de joc durant sis setmanes.

Encara que tot pareix indicar que es tracta d'una recaiguda de la lesió passada, encara s'haurà d'esperar 48 hores fins que se li practiquen les proves metgesses que confirmen el diagnòstic definitiu.