Skip to main content
Primer Equip
Tornada al treball demà dimarts en sessió doble
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García tornaran als entrenaments demà dimarts en sessió doble en la Ciutat Esportiva de Bunyol, a les 9 i a les 19 hores.

Per al dimecres, està previst que els llevantinistes tornen a estes instal·lacions a les 9 hores per a realitzar l'únic entrenament del dia, mentres que l'última sessió de treball a València serà el dijous al matí, en lloc per confirmar, ja que a la vesprada partiran fins a la localitat soriana de Covaleda per a iniciar el stage de pretemporada.