Skip to main content
Primer Equip
Volta torna al Ciutat en el retorn als entrenaments
There are no reactions yet. Be the first!

La tornada al treball en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València ha comptat amb la presència d'un protagonista inesperat. Massimo Volta va retornar al coliseu blaugrana per a saludar als que van ser els seus companys fins a l'obertura del mercat hivernal. El saguer italià va començar l'actual exercici amb el grup. El defensor va aterrar en la societat blaugrana en qualitat de cedit per la Sampdoria. No obstant això, eixe acord va quedar revocat en el mes de gener del 2013 i el futbolista va tornar a Itàlia per a enrolar-se amb el A.C. Cesena. Volta, que passarà uns dies en la capital del Túria, ha departit amb el gros de la plantilla blaugrana.

El col·lectiu que prepara Juan Ignacio ha représ els entrenaments després de gaudir de dos jornades de descans després de la victòria conquistada en el feu de San Mamés. L'equip inicia la planificació del partit que li enfrontarà al Real Betis des de les 21:00 hores de dissabte que ve en el coliseu d'Orriols. Juan Ignacio ha comptat amb les absències de Ballesteros, Juanfran, Pedro López, Chris i Nikos. Els cinc jugadors s'han exercitat al marge. Per la seua banda, Barkero s'ha desplaçat fins a Vitòria per a sotmetre's a una revisió de control dels problemes que arrossega en el genoll en la clínica del Doctor Mikel Sánchez. El grup s'exercitarà demà des de les 10:30 hores en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València.