Comunicat oficial del Levante UD i la Fundació Cent Anys

El Levante UD i la Fundació Cent Anys del Levante UD vam cancel.lar la setmana passada tota l'activitat esportiva de tots els nostres equips fins al 23 de març.

Hui, totes dues institucions, tenint en compte la situació en la qual es troba el nostre país, on el Govern d'Espanya va decretar diumenge passat l'Estat d'Alarma, i les recomanacions i directrius de les diferents autoritats sanitàries, s'ha de decidit pel bé comú i la salut de tots, suspendre temporalment i fins a un altre avís, tota l'activitat esportiva dels nostres equips en totes les nostres instal·lacions.

Tots els nostres jugadors i jugadores, gràcies a un treball específic dels seus cossos tècnics, de l'àrea de preparació física i assessorats pels serveis mèdics, pels departaments de desenvolupament de la persona a l'escola i pel departament de psicologia de l'alt rendiment esportiu en els equips professionals, continuaran desenvolupant la seua activitat des de les seues llars.